C9 - Dag 4, 5, 6 og 7

Dag 4:

Jeg er skikkelig overasket over hvor fort kroppen flger etter nye forandringer, hadde virkelig trodd jeg skulle bli mere sulten, men dette har igrunn bare vrt gy hele veien. Jeg har ikke ftt trenet like mye som jeg kunne nsket jeg hadde, det ser jeg. Det er for at jeg gr p et annet treningsprogram sammen med C9. Det skal jeg ta igjen nr jeg starter p FIT 1.

Ogs er jo dette en lrdom ta med seg til neste gang jeg skal g p C9 ;)

Frokost, mellommltid og lunch har jeg fordelt gjennom hele dagen fram til middag, fant ut at det passet meg best.

Jeg kan vre litt sulten p morgenen ogs er jeg igrunn kjempesulten nr det er middagstid, nr jeg begynner lage mat. Da gr det ikke fort nok.

Det ble pasta og kylling til middag i dag, det var nam nam.

Jeg spiste ogs noe potetgull i dag, som ble satt p bordet. Potetgull er min strste svakhet. Men jeg er ikke den som er s glad i godt ellers eller som spiser s mye godt ellers, s jeg tenker jeg bare fr gjre opp for denne dagen senere

Treningen i dag ble i -30.

Ute gikk 40 min i raskt gange.

Da jeg kom hjem ble det kneby (12x2) og Splittkneby (8x2)

Koste meg med noen dadler til kvelds.

Dag 5:

I dag er det sndag og jeg hadde bestemt meg for en rolig dag i dag.

Dro i besk til tante og onkel en tur fr det var middagstid.

Dagene er bare fantastiske, sover godt om nettene og vkner opp opplagt og klar for en ny dag. Sovner ogs lettere p kveldene.

Til middag ble det i dag Kylling, ris og salat. Sparte litt s jeg hadde litt til kvelds ogs.

Det var liksom ikke mer si om det :)

Dag 6:

Funker veldig bra for meg fordele mltidene utover hele morgenen og dagen fram til middag.

Har blitt veldig glad i mandelmelk til proteinpulveret jeg drikker, s det blir jeg ndt i kjpe flere ganger.

Jeg orka ikke g p butikken i dag for kjpe mer kylling, s ble en enkel middag med kun ovnsbakte grnnsaker og litt pasta.

Til kvelds ble det trening.

Skulle egentlig gjennomfre en test i dag, finne ut hvor lang tid jeg bruker p g 3km. Men nr jeg ikke hvor det er ca 3 km her jeg er n, s ble det litt vanskelig. Kom p etterp at jeg kunne gtt til lyslypa g 3km der, s jeg fr ta denne kta p nytt i morgen kansje :)

Da jeg kom inn igjen skulle jeg ta en ny test, hvor lenge klarer jeg st i planken? Det ble 23sek. Ikke veldig fornyd med det, men det kan bare g oppover hper jeg :)

I kveld var det ogs p tide med ny veiing og mling.

Bryst: 102cm (-1cm)

Arm: 34cm (-1cm)

Midje: 102cm (0cm)

Hofte: 112cm (-1cm)

Lr: 67cm (-1cm)

Legger: 43cm (-0,5cm)

Vekt: 83,6kg (-0,4kg)

Det gr fortsatt nedver, det liker jeg. Siste veiing blir dag 9.

Dag 7:

N er det bare to dager igjen til jeg er ferdig med C9

Middagen i dag ble rester fra i gr, ovnsbakte grnnsaker.

Treningen i dag ble finne ut hvor lang tid jeg bruker p g 3km. S da dro jeg opp i lyslypa og gikk 3km. Brukte 32,28 minutter.

Jeg er egentlig en kaffedrikker, men ilpet av disse dagene har jeg holdt meg til 1-2 kopper kaffe ilpet av dagen. Noen dager har jeg ogs drukket en kopp med kokt vann og sitronskiver, det er veldig godt syns jeg.

Beklager lite bilder, men jeg har igrunn ikke orket knipse bilder av alt de siste dagene.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

, Hattfjelldal

Hei! Heter Kirsten, er 28r. Hopper rundt og prver og vre blid og glad for det meste. Drmmer om framtiden. Jobber som selvstendig for Forever Livings Aloe Vera Produkter som er Verdens ledende p Aloe Vera produkter. Er grdsjente og hestejente :) Generelt veldig interessert i dyr. Kommer til blogge en god del om jobben min som forhandler for Forever Lvining og produktene vi har. Ellers om meg selv og det som interessere meg, tanker og flelser. Livsmotto: Alt skal prves! Ellers takk for at du leser bloggen min:)

hits