C9 - Dag 4, 5, 6 og 7

Dag 4:

Jeg er skikkelig overasket over hvor fort kroppen følger etter nye forandringer, hadde virkelig trodd jeg skulle bli mere sulten, men dette har igrunn bare vært gøy hele veien. Jeg har ikke fått trenet like mye som jeg kunne ønsket jeg hadde, det ser jeg. Det er for at jeg går på et annet treningsprogram sammen med C9. Det skal jeg ta igjen når jeg starter på FIT 1. 

Også er jo dette en lærdom å ta med seg til neste gang jeg skal gå på C9 ;)

Frokost, mellommåltid og lunch har jeg fordelt gjennom hele dagen fram til middag, fant ut at det passet meg best.

Jeg kan være litt sulten på morgenen også er jeg igrunn kjempesulten når det er middagstid, når jeg begynner å lage mat. Da går det ikke fort nok.

Det ble pasta og kylling til middag i dag, det var nam nam.

Jeg spiste også noe potetgull i dag, som ble satt på bordet. Potetgull er min største svakhet. Men jeg er ikke den som er så glad i godt ellers eller som spiser så mye godt ellers, så jeg tenker jeg bare får gjøre opp for denne dagen senere

Treningen i dag ble i -30.

Ute å gikk 40 min i raskt gange.

Da jeg kom hjem ble det knebøy (12x2) og Splittknebøy (8x2)

Koste meg med noen dadler til kvelds.

 

 

Dag 5:

I dag er det søndag og jeg hadde bestemt meg for en rolig dag i dag.

Dro i besøk til tante og onkel en tur før det var middagstid.

Dagene er bare fantastiske, sover godt om nettene og våkner opp opplagt og klar for en ny dag. Sovner også lettere på kveldene.

Til middag ble det i dag Kylling, ris og salat. Sparte litt så jeg hadde litt til kvelds også.

 

Det var liksom ikke mer å si om det :)

 

 

Dag 6:

Funker veldig bra for meg å fordele måltidene utover hele morgenen og dagen fram til middag.

Har blitt veldig glad i mandelmelk til proteinpulveret jeg drikker, så det blir jeg nødt i kjøpe flere ganger.

Jeg orka ikke gå på butikken i dag for å kjøpe mer kylling, så ble en enkel middag med kun ovnsbakte grønnsaker og litt pasta.

 

Til kvelds ble det trening.

Skulle egentlig gjennomføre en test i dag, finne ut hvor lang tid jeg bruker på å gå 3km. Men når jeg ikke hvor det er ca 3 km her jeg er nå, så ble det litt vanskelig. Kom på etterpå at jeg kunne gått til lysløypa å gå 3km der, så jeg får ta denne økta på nytt i morgen kansje :)

Da jeg kom inn igjen skulle jeg ta en ny test, hvor lenge klarer jeg å stå i planken? Det ble 23sek. Ikke veldig fornøyd med det, men det kan bare gå oppover håper jeg :)

I kveld var det også på tide med ny veiing og måling.

Bryst: 102cm (-1cm)

Arm: 34cm (-1cm)

Midje: 102cm (0cm)

Hofte: 112cm (-1cm)

Lår: 67cm (-1cm)

Legger: 43cm (-0,5cm)

Vekt: 83,6kg (-0,4kg)

Det går fortsatt nedåver, det liker jeg. Siste veiing blir dag 9.

 

 

Dag 7:

 Nå er det bare to dager igjen til jeg er ferdig med C9

Middagen i dag ble rester fra i går, ovnsbakte grønnsaker.

Treningen i dag ble å finne ut hvor lang tid jeg bruker på å gå 3km. Så da dro jeg opp i lysløypa og gikk 3km. Brukte 32,28 minutter.

 

 

 

 

Jeg er egentlig en kaffedrikker, men iløpet av disse dagene har jeg holdt meg til 1-2 kopper kaffe iløpet av dagen. Noen dager har jeg også drukket en kopp med kokt vann og sitronskiver, det er veldig godt syns jeg.

 

Beklager lite bilder, men jeg har igrunn ikke orket å knipse bilder av alt de siste dagene. 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

, Hattfjelldal

Hei! Heter Kirsten, er 28år. Hopper rundt og prøver og være blid og glad for det meste. Drømmer om framtiden. Jobber som selvstendig for Forever Livings Aloe Vera Produkter som er Verdens ledende på Aloe Vera produkter. Er gårdsjente og hestejente :) Generelt veldig interessert i dyr. Kommer til å blogge en god del om jobben min som forhandler for Forever Lvining og produktene vi har. Ellers om meg selv og det som interessere meg, tanker og følelser. Livsmotto: Alt skal prøves! Ellers takk for at du leser bloggen min:)

hits