FIT 1 - Dag 14 - 17

Dag 14

I går var jeg på vekta og målte meg.

Lur som jeg var gjorde jeg dette i samme sekund jeg var ferdig å spise middag. Så derfor går jeg på vekta og måler midjen på nytt i dag før jeg går på jobb.

MIDJE: 100cm (0cm)

VEKT: 83,2kg (0kg)

Litt kjipt at jeg ikke har gått ned noen kilo denne gangen. Men jeg vil heller stå på 0 enn å ha gått opp. Jeg satser uansett på at det skjer mer fremover ettersom jeg har økt treningsøktene ganske mye.

 

Treningen i dag:



På bildet ser du det som skulle vært min treningsøkt i dag. Jeg er enda ikke godt nok trent til å gjennomføre alt dette, så under ser dere hva jeg fikk gjort.

En av disse øvelsene gjorde jeg ikke for den krever vekter som jeg ikke har.

 

Knebøy: 20x3

Push-ups: 10x3 (på kne)

Knebøy m/hopp: 10x3

Close Grip Push-ups: 5x3

Side Sit-ups: 10x3

Planken: 20sek x3

Splittknebøy: 10x3

Mountain Climbers: 25x3

Side Plank: 20sek x3 (hver side)

 

Dette ble ei veldig bra økt for meg, gud så sliten jeg ble.



 

 

Dag 15

I dag blir det en roligere økt.

I dag blir det økt 3 av treningsprogrammet jeg har fra #frasofagristiltopptrent

 

30 min rask gange.

Knebøy: 30x3

Splittknebøy: 10x3 (hvert bein)

Planken: (så lenge du klarer)x3 (Jeg ligger enda på 20sek x3)

Diagonalhev: 10x3 (hver side)

 

I dag er det lørdag og jeg har lenge hatt lyst på potetgull, det er også min største svakhet. Men i kveld ville jeg kose meg med film og potetgull. Å da må jeg bare spise til posen er tom.

 

 

Dag 16

Litt sliten i dag, da det har vært trening hver dag nå, men nå er det snart hvildag. Så bruker den som positiv vinkling.

I dag er det igjen treningsprogram fra FIT heftet og det er noe tyngre enn jeg klarer.

Her er programmet:



Her er det jeg klarte:

Også denne gangen er det en øvelse med vekter, denne har jeg tatt bort da jeg ikke har vekter.

 

Knebøy: 30x3

Mountain Climbers: 30x3

Sit-ups: 15x3

Først kjørte jeg alle øvelsene en repitasjon og deretter delte jeg dem opp i 3 og 4 øvelser og kjørte to repitasjoner.

Push-ups: 10x3

Side Sit-ups: 10x3

Planken: 20sek x3

Backward Lunges: 15x3

Etter disse 4 øvelsene kjenner jeg virkelig melkesyrene i beina og jeg har vanskelighet med å klare å gjennomføre den siste øvelsen hvor jeg trener beina. Derfor kjørte jeg bare en til repetisjon på de siste 3 øvelsene også legger jeg heller til den siste repetisjonen sammen med programmet jeg har i morgen.

Bicycle Kicks: 30x2

Ice Skaters: 15x2

V crunches: 10x2

 

Nå er det kun en dag til med trening så får jeg to hviledager :) så er det igjen tid for veiing og måling. Dagene går så fort.

 

 

Dag 17

 Kjenner i dag at kroppen min trenger hvile. Å nå blir det to dager hvile fram til torsdag.

Jeg hadde en enkel treningsøkt, men det er beina mine som nå ikke klarer mer. Å de har virkelig fått kjørt seg de siste dagene.

Jeg klarte ikke hele økten jeg skulle hatt i dag, så det jeg ikke klarte flytter jeg bare til torsdag.

 

Det jeg fikk gjort i dag var:

30 min raskgange

Knebøy 12x2

Splittknebøy 10x2 (hvert bein)

Rygghev 12x2

Push-ups 10x2 (på kne)

Planken 20sek x2

Bicycle Kicks 30x1

Ice Skaters 15x1 (hvert bein)

V crunshes 10x1

De 5 første øvelsene skulle jeg egentlig gjort 3 repetasjoner av, men klarte bare 2 pga beina. Så valgte å flytte den siste repetisjonen til torsdag etter gåturen da :)

 

Få trenings- og kostholdstips i facebook-gruppen min - her

 

 

~ Kirsten ~

2 kommentarer

Linda

08.02.2016 kl.19:56

Lykke til videre :)

xoeponaxo

08.02.2016 kl.21:00

Linda: Tusen takk :)

Skriv en ny kommentar

, Hattfjelldal

Hei! Heter Kirsten, er 28år. Hopper rundt og prøver og være blid og glad for det meste. Drømmer om framtiden. Jobber som selvstendig for Forever Livings Aloe Vera Produkter som er Verdens ledende på Aloe Vera produkter. Er gårdsjente og hestejente :) Generelt veldig interessert i dyr. Kommer til å blogge en god del om jobben min som forhandler for Forever Lvining og produktene vi har. Ellers om meg selv og det som interessere meg, tanker og følelser. Livsmotto: Alt skal prøves! Ellers takk for at du leser bloggen min:)

hits