FIT 2 Dag 1 - 5

Da var man ogs startet p FIT 2 og de siste 30 dagene av FIT programmet.

Det har vrt veldig lrerikt p veien og lrt masse om meg selv p denne tiden, s det skal bli gy og jobbe videre med FIT programmet, meg selv og hjelpe andre gjennom programmet.

Denne gangen har jeg ogs vrt flinkere sette opp en treningsplan for alle 30 dagene slik at jeg ser hva som skal gjres ilpet av dagene og nr det er hviledager. Jeg hadde en plan p FIT 1 ogs, men hadde den ikke nedskrevet p et ark slik at jeg s dagene foran meg.

 

Dag 1:

Startet med veie og mle meg for se hva jeg klarte oppn p FIT 1 .

Tror desverre jeg driver mler litt feil for tiden og ikke helt p samme plass som jeg har mlt tidligere for jeg syns mlene hopper veldig opp ned for tiden.

BRYST: 100cm (+2cm)

ARM: 33,5cm (+0,5cm)

MIDJE: 100cm (+0,5cm)

HOFTE: 113cm (+3cm)

LR: 68cm (0cm)

LEGGER: 42cm (-1cm)

VEKT: 84,2kg (+1,2kg) (gikk p vekta om kvelden)

 

TRENING:

30 min rask gange.

TEST!

Hvor mange push-ups klarer du? (p trne) 

Denne gangen klarte jeg 3 push-ups, 1 mer enn sist jeg tok samme testen.

Kneby: 12x3

Utfall: 10x3 (hvert bein)

Roing m/strikk: 12x3

Planken: 25sek x3

 

Ser at planken begynner bli enklere n og jeg kan ke lengden p den :)

 

 

Dag 2:

Godt kosthold i dag.

 

TRENING:

35 min rask gange.

Kneby: 30x3

Jumping Jacks: 30x3

Upright Rows: 15x3 (brukte strikk)

Close Grip Push-ups: 5x3

Side Plank: 30 sek x3 (begge sider)

Planken: 30sek x3

 

 

Dag 3:

Dette er ei travel uke med dobbelt jobb + trening. S kommer jeg meg ut en tur alle disse dagene er jeg veldig fornyd.

I dag ble det ut g i 40 minutter.

 

 

Dag 4:

I dag var det ut g i lyslypa.

Skulle ta en ny test p se p hvor lang tid jeg bruker p 3km.

Jeg kjente nr jeg gikk at jeg ikke fikk opp det tempoet jeg pleier g for man er litt sliten etter jobb og trening de siste dagene.

Resultatet ble da at jeg brukte 32,13 min som var bra akkurat det samme som jeg gjorde frste gangen. Fornyd med det resultatet :)



 

 

Dag 5:

Ble ikke helt som planlagt i dag med trening, men jeg prvde.

Temperaturen sank til -20 i kveld, s jeg kom meg ikke ut for vame opp.

Prvde varme opp hjemme og gjre noen velser, men kroppen og spessielt knerne likte ikke det. S de 30 minuttene jeg er ute gr er ganske viktig for meg ser jeg.

Fikk gjennomfrt:

Splittkneby: 15x1

Push-ups: 10x1

Upright Rows: 15x1 (med strikk)

Side Lunges: 60sek x1

High Knees: 60sek x1

Push-ups: 10x1

Bicep Curls: 15x1 (med strikk)



Har vrt ei god start p FIT 2 og klarer jeg holde meg til planen denne gangen s ser det ganske bra ut. Da nr jeg kansje de nye mlene jeg har satt meg.

 

Flg meg p Snapchat: k.saloe4u

 

~Kirsten~

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

, Hattfjelldal

Hei! Heter Kirsten, er 28r. Hopper rundt og prver og vre blid og glad for det meste. Drmmer om framtiden. Jobber som selvstendig for Forever Livings Aloe Vera Produkter som er Verdens ledende p Aloe Vera produkter. Er grdsjente og hestejente :) Generelt veldig interessert i dyr. Kommer til blogge en god del om jobben min som forhandler for Forever Lvining og produktene vi har. Ellers om meg selv og det som interessere meg, tanker og flelser. Livsmotto: Alt skal prves! Ellers takk for at du leser bloggen min:)

hits