FIT 2 Dag 1 - 5

Da var man også startet på FIT 2 og de siste 30 dagene av FIT programmet.

Det har vært veldig lærerikt på veien og lært masse om meg selv på denne tiden, så det skal bli gøy og jobbe videre med FIT programmet, meg selv og hjelpe andre gjennom programmet.

Denne gangen har jeg også vært flinkere å sette opp en treningsplan for alle 30 dagene slik at jeg ser hva som skal gjøres iløpet av dagene og når det er hviledager. Jeg hadde en plan på FIT 1 også, men hadde den ikke nedskrevet på et ark slik at jeg så dagene foran meg.

 

Dag 1:

Startet med å veie og måle meg for å se hva jeg klarte å oppnå på FIT 1 .

Tror desverre jeg driver å måler litt feil for tiden og ikke helt på samme plass som jeg har målt tidligere for jeg syns målene hopper veldig opp å ned for tiden.

BRYST: 100cm (+2cm)

ARM: 33,5cm (+0,5cm)

MIDJE: 100cm (+0,5cm)

HOFTE: 113cm (+3cm)

LÅR: 68cm (0cm)

LEGGER: 42cm (-1cm)

VEKT: 84,2kg (+1,2kg) (gikk på vekta om kvelden)

 

TRENING:

30 min rask gange.

TEST!

Hvor mange push-ups klarer du? (på tærne) 

Denne gangen klarte jeg 3 push-ups, 1 mer enn sist jeg tok samme testen.

Knebøy: 12x3

Utfall: 10x3 (hvert bein)

Roing m/strikk: 12x3

Planken: 25sek x3

 

Ser at planken begynner å bli enklere nå og jeg kan øke lengden på den :)

 

 

Dag 2:

Godt kosthold i dag.

 

TRENING:

35 min rask gange.

Knebøy: 30x3

Jumping Jacks: 30x3

Upright Rows: 15x3 (brukte strikk)

Close Grip Push-ups: 5x3

Side Plank: 30 sek x3 (begge sider)

Planken: 30sek x3

 

 

Dag 3:

Dette er ei travel uke med dobbelt jobb + trening. Så kommer jeg meg ut en tur alle disse dagene er jeg veldig fornøyd.

I dag ble det ut å gå i 40 minutter.

 

 

Dag 4:

I dag var det ut å gå i lysløypa.

Skulle ta en ny test på å se på hvor lang tid jeg bruker på 3km.

Jeg kjente når jeg gikk at jeg ikke fikk opp det tempoet jeg pleier å gå for man er litt sliten etter jobb og trening de siste dagene.

Resultatet ble da at jeg brukte 32,13 min som var bra akkurat det samme som jeg gjorde første gangen. Fornøyd med det resultatet :)



 

 

Dag 5:

Ble ikke helt som planlagt i dag med trening, men jeg prøvde.

Temperaturen sank til -20 i kveld, så jeg kom meg ikke ut for å vame opp.

Prøvde å varme opp hjemme og gjøre noen øvelser, men kroppen og spessielt knerne likte ikke det. Så de 30 minuttene jeg er ute å går er ganske viktig for meg ser jeg.

Fikk gjennomført:

Splittknebøy: 15x1

Push-ups: 10x1

Upright Rows: 15x1 (med strikk)

Side Lunges: 60sek x1

High Knees: 60sek x1

Push-ups: 10x1

Bicep Curls: 15x1 (med strikk)



Har vært ei god start på FIT 2 og klarer jeg å holde meg til planen denne gangen så ser det ganske bra ut. Da når jeg kansje de nye målene jeg har satt meg.

 

Følg meg på Snapchat: k.saloe4u

 

~Kirsten~

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

, Hattfjelldal

Hei! Heter Kirsten, er 28år. Hopper rundt og prøver og være blid og glad for det meste. Drømmer om framtiden. Jobber som selvstendig for Forever Livings Aloe Vera Produkter som er Verdens ledende på Aloe Vera produkter. Er gårdsjente og hestejente :) Generelt veldig interessert i dyr. Kommer til å blogge en god del om jobben min som forhandler for Forever Lvining og produktene vi har. Ellers om meg selv og det som interessere meg, tanker og følelser. Livsmotto: Alt skal prøves! Ellers takk for at du leser bloggen min:)

hits