C9

C9 - Dag 1

Da var jeg igang igjen.

Har gledet meg ekstra masse til starte opp p ny denne gangen og gi 100% n nr jeg vet hvor veien gr. Frste gangen ble mer som en test for finne ut hvor mye dette krever av meg.

Denne gangen har jeg laget meg en skikkelig plan over ALT, bokstaveligtalt. ALT fra mat, trening, handlelister og hvilke dager jeg skal handle er nye planlagt.



 

TVILEN

De siste dagene har tvilen p at jeg skal n mlt denne gangen kommet og de negative tankene. For jeg ser rundt meg og ser all det negative miljet jeg er rundt. det krever ekstra energi fra meg for holde motet oppe. 

Jeg er ikke s bekymret for de frste 9 dagene n, men tiden etter det. Nr treningen begynner for fullt og jeg virkelig m begynne jobbe for resultatene.

- S jeg m finne ut hvordan jeg skal holde meg motivert denne gangen..

 

DAG 1:

Jeg blir ikke dele s mye av disse frste 9 dagene her p bloggen. Jeg kommer til dele dag 1 med startvekt og dag 9 med sluttresultatet.

Vil dere flge alle dagene mine p C9, m dere inn p facebook for  bli med p reisen.

(Link - her)

Var en tung dag en ettersom jeg var i bursdag til mitt tantebarn og kunne jo ikke spise noe der, men hadde med meg litt snaks og tygge p.

Det var ogs mye tyngre denne gangen starte enn frste gangen for det merktes at man har spist veldig uregelmessig og mye dritt i sommer. S denne gangen ble det litt tyngre holde fokus.



 

ML

Mlene er komme ned p rundt 60kg igjen og f flatet ut magen litt, men jeg har ikke satt meg noe ml enda for nr jeg skal klare dette. Jeg skal se litt ann hvor mye nedgang i vekta jeg kan sette som ml i uka. Tror det vil vre mest realistisk for meg  sette meg sm ukesml p veien videre.

N skal jeg frst gjennomfre disse 9 frste dagene :)

 

nsk meg lykke til!

 

Kirsten ~

C9 - Dag 8 og 9

Dag 8

I dag hadde jeg jobb i barnehagen.

S da ble det til at jeg spiste litt ting jeg kansje ikke burde. Fy meg.

Men utenom det gr dagene helt fint og kroppen tilpasser seg ting veldig fort.

Trening:

Jeg gikk til og fra jobb, som blir ca 20 min.

S var jeg ute gikk 40 min senere p kvelden. Da jeg kom hjem gjorde jeg noen velser.

Kneby 12x2

Splittkneby 8x2

Planken (s lenge jeg klarer) x2

Dag9:

Da var vi kommet til siste dagen :)

Ogs i dag hadde jeg jobb i barnehagen.

Litt som i gr spiste jeg kansje ting jeg ikke burde i dag, og det straffet seg kansje litt nr man ser p veiinga.

Trening:

Eneste treningen i dag var g til og fra jobb, ca 20 min.

BRYST: 101cm (-1cm)

ARM: 34cm (0cm)

MIDJE: 102cm (0cm)

HOFTE: 112cm (0cm)

LR: 67cm (0cm)

LEGGER: 43cm (0cm )

VEKT: 84,2kg (+0,6kg)

- Litt skuffet etter denne veiinga og mlinga, men jeg kan heller ikke forvente mer tror jeg nr jeg ikke har vrt mer aktiv. Under nesten hele C9 var det kuldeperiode, og mellom -20 og -30 de fleste dagene. S da ble det til at jeg ikke dro ut flere enn de dagene jeg hadde satt opp treningskter.

Men dette betyr jo bare at jeg m jobbe enda hardere under FIT 1.

Jeg fr n en hviledag fr jeg starter FIT 1 mens jeg er i Gteborg sammen med mange kollegaer fra hele Skandinavia :)

RESULTATET TOTALT:

BRYST: -3cm

ARM: -3cm

MIDJE: -1cm

HOFTE: -2cm

LR: -1cm

LEGGER: -1cm

VEKT: -1,2kg

Mlet mitt under hele FIT programmet er komme s nrt 60kg som mulig, det jeg ser p som min idealvekt. Jeg er fortsatt p over 80 kg, s derfor ville det vre normalt at jeg m prve g ned 10kg under FIT 1 og 10 kg til under FIT 2.

S flg med se hvordan det gr videre.

Dere kan ogs flge meg p Facebook, snapchat og Instagram.

~ Kirsten ~

#C9 #iamforeverfit #endringsreisen2016 #livingtheforeverlifestyle #trening #kosthold #godevaner #frasofagristiltopptrent

C9 - Dag 4, 5, 6 og 7

Dag 4:

Jeg er skikkelig overasket over hvor fort kroppen flger etter nye forandringer, hadde virkelig trodd jeg skulle bli mere sulten, men dette har igrunn bare vrt gy hele veien. Jeg har ikke ftt trenet like mye som jeg kunne nsket jeg hadde, det ser jeg. Det er for at jeg gr p et annet treningsprogram sammen med C9. Det skal jeg ta igjen nr jeg starter p FIT 1.

Ogs er jo dette en lrdom ta med seg til neste gang jeg skal g p C9 ;)

Frokost, mellommltid og lunch har jeg fordelt gjennom hele dagen fram til middag, fant ut at det passet meg best.

Jeg kan vre litt sulten p morgenen ogs er jeg igrunn kjempesulten nr det er middagstid, nr jeg begynner lage mat. Da gr det ikke fort nok.

Det ble pasta og kylling til middag i dag, det var nam nam.

Jeg spiste ogs noe potetgull i dag, som ble satt p bordet. Potetgull er min strste svakhet. Men jeg er ikke den som er s glad i godt ellers eller som spiser s mye godt ellers, s jeg tenker jeg bare fr gjre opp for denne dagen senere

Treningen i dag ble i -30.

Ute gikk 40 min i raskt gange.

Da jeg kom hjem ble det kneby (12x2) og Splittkneby (8x2)

Koste meg med noen dadler til kvelds.

Dag 5:

I dag er det sndag og jeg hadde bestemt meg for en rolig dag i dag.

Dro i besk til tante og onkel en tur fr det var middagstid.

Dagene er bare fantastiske, sover godt om nettene og vkner opp opplagt og klar for en ny dag. Sovner ogs lettere p kveldene.

Til middag ble det i dag Kylling, ris og salat. Sparte litt s jeg hadde litt til kvelds ogs.

Det var liksom ikke mer si om det :)

Dag 6:

Funker veldig bra for meg fordele mltidene utover hele morgenen og dagen fram til middag.

Har blitt veldig glad i mandelmelk til proteinpulveret jeg drikker, s det blir jeg ndt i kjpe flere ganger.

Jeg orka ikke g p butikken i dag for kjpe mer kylling, s ble en enkel middag med kun ovnsbakte grnnsaker og litt pasta.

Til kvelds ble det trening.

Skulle egentlig gjennomfre en test i dag, finne ut hvor lang tid jeg bruker p g 3km. Men nr jeg ikke hvor det er ca 3 km her jeg er n, s ble det litt vanskelig. Kom p etterp at jeg kunne gtt til lyslypa g 3km der, s jeg fr ta denne kta p nytt i morgen kansje :)

Da jeg kom inn igjen skulle jeg ta en ny test, hvor lenge klarer jeg st i planken? Det ble 23sek. Ikke veldig fornyd med det, men det kan bare g oppover hper jeg :)

I kveld var det ogs p tide med ny veiing og mling.

Bryst: 102cm (-1cm)

Arm: 34cm (-1cm)

Midje: 102cm (0cm)

Hofte: 112cm (-1cm)

Lr: 67cm (-1cm)

Legger: 43cm (-0,5cm)

Vekt: 83,6kg (-0,4kg)

Det gr fortsatt nedver, det liker jeg. Siste veiing blir dag 9.

Dag 7:

N er det bare to dager igjen til jeg er ferdig med C9

Middagen i dag ble rester fra i gr, ovnsbakte grnnsaker.

Treningen i dag ble finne ut hvor lang tid jeg bruker p g 3km. S da dro jeg opp i lyslypa og gikk 3km. Brukte 32,28 minutter.

Jeg er egentlig en kaffedrikker, men ilpet av disse dagene har jeg holdt meg til 1-2 kopper kaffe ilpet av dagen. Noen dager har jeg ogs drukket en kopp med kokt vann og sitronskiver, det er veldig godt syns jeg.

Beklager lite bilder, men jeg har igrunn ikke orket knipse bilder av alt de siste dagene.

C9 - Dag 3

I dag skal jeg p jobb i barnehagen, s da m det planlegges hva jeg skal ha med meg.

P dag 3 drikker du all aloe vera gel p morgenen, de andre dagene har den vrt fordelt utver dagen. Sammen med Aloe vera Gel tar jeg en tablett Aloe Lean, som skal hjelpe og dempe stsuget. Og det skal drikkes en proteinshake, denne blander jeg ut med vann i dag.



Mens barna spiser frokost unner jeg med et glass med fiber og ARGI+ for f tilfrt litt energi.

Til lunch ble det igjen proteinshake.

I dag hadde jeg bestemt for droppe trening ettersom jeg gr til og fra jobb, jeg fikk ogs en ekstra tur ned p butikken for handle, s jeg tenker jeg fikk rrt meg litt uansett, s blir det en bedre kt i morgen.

endelig hjemme fra jobb og jeg kunne begynne planlegge dagens middag som ble Burrito Bonanza.

Med kylling, ris, bnner, salsa, hakket lk og guacamole.


Oppskriften blir jeg legge ut p facebook etterhvert :)

S n sitter jeg og er temmelig mett og litt trtt da det ble f timer svn i natt nr man legger seg seint og str opp tidlig, men jeg har sovet utrolig godt de siste nettene

Resultatet etter veiing og mling: (etter 3 dager)

Bryst: 103cm (-1cm)

Arm: 35cm (-2cm)

Midje: 102cm (-1cm)

Hofte: 113cm (-1cm)

Lr: 68cm (0cm)

Legger: 43,5cm (-0,5cm)

Vekt: 84kg (-1,4kg)

Jeg er greit fornyd med resultatet, jeg har ikke vrt i noe hardtrening disse dagene s kan nok ikke forvente mere. Driver trene meg opp slik at jeg klarer den litt hardere treningen under FIT 1.

Neste mling blir dag 6.

~ Kirsten ~

C9 - Dag 2

Ble ikke at jeg skrev i gr for jeg ble sittende under ett pledd og fryse absolutt hele dagen.

Men n er dag 2 vell gjennomfrt, og de to tffeste dagene er vell gjennomfrt :)

Dag 2 som dag 1, ganske sulten p formiddagen fr jeg fikk i meg proteinshaken, s gikk det veldig greit. Kjente ogs denne dagen i svidt vre p f vondt i hodet, s var bare drikke greit hele dagen.

Byttet ut morgenkaffen med varmt vann og sitronskiver, en fin rens p morgen.

Proteinpulveret blandet jeg denne gangen ut med mandelmelk, noe jeg syntes var bedre enn nr jeg bruker melk.

- Frste gangen jeg smaker mandelmelk.



Til middag ble det kl, gulrot og dadler. Snavlet i meg litt ovnsbakte grnnsaker, for det hadde de andre til middag og det er jeg litt for glad i, s smakte litt p den, s fr vi se om det straffer seg.

Gleder meg iallefall masse til f lov spise middag i morgen p dag 3.

Fikk tilslutt spass varme i meg at jeg kom meg ut gikk i ca 15 minutter p kvelden. Var friske -27 garder ute da.

Flg meg gjennom dagen p snapchat: k.saloe4u

~ Kirsten ~

#C9 #endringsreisern2016 #getforeverfit2016 #fitness #livstilsendring #foreverlifestyle #dag2 #komiform #nyemuligheter

C9 - Dag 1

I dag startet jeg p C9 og jeg gleder meg til jeg har gjennomfrt og ser om det blir noen resultat jeg kan vre fornyd med.

Dette er frste gangen jeg kjrer C9 programmet og jeg skal gjennomfre hele F.I.T programmet som gr p 69 dager, med mulighet for jeg har 1-2 pausedager mellom hvert program, det finner jeg ut p veien.



Dagen har gtt overraskende greit, da de to frste dagene kan bli de vrste dagene. Jeg har svidt vrt p kjenne p ha litt vondt i hodet.

Formiddagen var vrst da det var da jeg var mest sulten, men etter f i seg en smoothie ble det bedre og det var p tide gjennomfre dagens treningskt.

Jeg er ogs med p "Fra sofagris til topptrent" og har en egen treningsplan derfra som jeg putter inn i dette n. Startet forrige uke med "Fra sofagris til topptrent", s er n p uke 2 der.

Dagens kt var veldig grei, skulle bare ut g i 35-40 minutter og C9 anbefaler ogs noe s enkelt som bare ut g de frste dagene. S det passet fint kombinere de i dag :)

Var ute gikk i -24, det var friskt og godt.



Til kvelds skulle jeg gi meg selv lov til spise litt fra den "frie listen", s da bar det blitt noen dadler, en banan og skal frtse i meg noen gulertter fr det blir senga og man starte p dag 2.

S alt i alt, ble det en ganske bra dag. Vrt litt sulten innimellom men ikke s sulten som jeg trodde jeg skulle bli.

Men jeg har veldig lyst ta meg en liten kjeks nr jeg str p kjkkenet og bare smake litt, men nei nei, fy fy - Det er jo bare 9 dager jeg skal holde ut og p dag 3 kan begynne lage meg en bedre middag :)

I gr fr jeg skulle starte C9 gikk jeg p vekta og mlte meg, men tenkte holde det hemmelig til det blir ny veiing p dag 3, s fr man se om det har skjedd noe :)

Snapchat: k.saloe4u

- Ha en fortsatt fin kveld ;)

~ Kirsten ~

#frasofagristiltopptrent #endringsreisen2016 #getforeverfit2016 #c9 #foreverlifestyle #trening #utno #smoothie #kaldt #rdekinn

, Hattfjelldal

Hei! Heter Kirsten, er 28r. Hopper rundt og prver og vre blid og glad for det meste. Drmmer om framtiden. Jobber som selvstendig for Forever Livings Aloe Vera Produkter som er Verdens ledende p Aloe Vera produkter. Er grdsjente og hestejente :) Generelt veldig interessert i dyr. Kommer til blogge en god del om jobben min som forhandler for Forever Lvining og produktene vi har. Ellers om meg selv og det som interessere meg, tanker og flelser. Livsmotto: Alt skal prves! Ellers takk for at du leser bloggen min:)

hits