C9

C9 - Dag 1

Da var jeg igang igjen.

Har gledet meg ekstra masse til å starte opp på ny denne gangen og gi 100% nå når jeg vet hvor veien går. Første gangen ble mer som en test for å finne ut hvor mye dette krever av meg.

Denne gangen har jeg laget meg en skikkelig plan over ALT, bokstaveligtalt. ALT fra mat, trening, handlelister og hvilke dager jeg skal handle er nøye planlagt.



 

TVILEN

De siste dagene har tvilen på at jeg skal nå målt denne gangen kommet og de negative tankene. For jeg ser rundt meg og ser all det negative miljøet jeg er rundt. Å det krever ekstra energi fra meg for å holde motet oppe. 

Jeg er ikke så bekymret for de første 9 dagene nå, men tiden etter det. Når treningen begynner for fullt og jeg virkelig må begynne å jobbe for resultatene.

- Så jeg må finne ut hvordan jeg skal holde meg motivert denne gangen..

 

DAG 1:

Jeg blir ikke å dele så mye av disse første 9 dagene her på bloggen. Jeg kommer til å dele dag 1 med startvekt og dag 9 med sluttresultatet.

Vil dere følge alle dagene mine på C9, må dere inn på facebook for å bli med på reisen.

(Link - her)

Var en tung dag en ettersom jeg var i bursdag til mitt tantebarn og kunne jo ikke spise noe der, men hadde med meg litt snaks og tygge på.

Det var også mye tyngre denne gangen å starte enn første gangen for det merktes at man har spist veldig uregelmessig og mye dritt i sommer. Så denne gangen ble det litt tyngre å holde fokus.



 

MÅL

Målene er å komme ned på rundt 60kg igjen og få flatet ut magen litt, men jeg har ikke satt meg noe mål enda for når jeg skal klare dette. Jeg skal se litt ann hvor mye nedgang i vekta jeg kan sette som mål i uka. Tror det vil være mest realistisk for meg å sette meg små ukesmål på veien videre.

Nå skal jeg først gjennomføre disse 9 første dagene :)

 

Ønsk meg lykke til!

 

Kirsten ~

C9 - Dag 8 og 9

Dag 8

I dag hadde jeg jobb i barnehagen.

Så da ble det til at jeg spiste litt ting jeg kansje ikke burde. Fy meg.

Men utenom det går dagene helt fint og kroppen tilpasser seg ting veldig fort.

 

Trening:

Jeg gikk til og fra jobb, som blir ca 20 min.

Så var jeg ute å gikk 40 min senere på kvelden. Da jeg kom hjem gjorde jeg noen øvelser.

Knebøy 12x2

Splittknebøy 8x2

Planken (så lenge jeg klarer) x2

 

 

 

Dag9:

Da var vi kommet til siste dagen :)

Også i dag hadde jeg jobb i barnehagen.

 

Litt som i går spiste jeg kansje ting jeg ikke burde i dag, og det straffet seg kansje litt når man ser på veiinga.

 

Trening:

Eneste treningen i dag var å gå til og fra jobb, ca 20 min. 

 

BRYST: 101cm (-1cm)

ARM: 34cm (0cm)

MIDJE: 102cm (0cm)

HOFTE: 112cm (0cm)

LÅR: 67cm (0cm)

LEGGER: 43cm (0cm )

VEKT: 84,2kg (+0,6kg)

- Litt skuffet etter denne veiinga og målinga, men jeg kan heller ikke forvente mer tror jeg når jeg ikke har vært mer aktiv. Under nesten hele C9 var det kuldeperiode, og mellom -20 og -30 de fleste dagene. Så da ble det til at jeg ikke dro ut flere enn de dagene  jeg hadde satt opp treningsøkter.

Men dette betyr jo bare at jeg må jobbe enda hardere under FIT 1.

Jeg får nå en hviledag før jeg starter FIT 1 mens jeg er i Gøteborg sammen med mange kollegaer fra hele Skandinavia :)

 

RESULTATET TOTALT:

BRYST: -3cm

ARM: -3cm

MIDJE: -1cm

HOFTE: -2cm

LÅR: -1cm

LEGGER: -1cm

VEKT: -1,2kg

 

Målet mitt under hele FIT programmet er å komme så nært 60kg som mulig, det jeg ser på som min idealvekt. Jeg er fortsatt på over 80 kg, så derfor ville det være normalt at jeg må prøve å gå ned 10kg under FIT 1 og 10 kg til under FIT 2.

Så følg med å se hvordan det går videre.

 

Dere kan også følge meg på Facebook, snapchat og Instagram.

 

 

~ Kirsten ~

 

#C9 #iamforeverfit #endringsreisen2016 #livingtheforeverlifestyle #trening #kosthold #godevaner #frasofagristiltopptrent

C9 - Dag 4, 5, 6 og 7

Dag 4:

Jeg er skikkelig overasket over hvor fort kroppen følger etter nye forandringer, hadde virkelig trodd jeg skulle bli mere sulten, men dette har igrunn bare vært gøy hele veien. Jeg har ikke fått trenet like mye som jeg kunne ønsket jeg hadde, det ser jeg. Det er for at jeg går på et annet treningsprogram sammen med C9. Det skal jeg ta igjen når jeg starter på FIT 1. 

Også er jo dette en lærdom å ta med seg til neste gang jeg skal gå på C9 ;)

Frokost, mellommåltid og lunch har jeg fordelt gjennom hele dagen fram til middag, fant ut at det passet meg best.

Jeg kan være litt sulten på morgenen også er jeg igrunn kjempesulten når det er middagstid, når jeg begynner å lage mat. Da går det ikke fort nok.

Det ble pasta og kylling til middag i dag, det var nam nam.

Jeg spiste også noe potetgull i dag, som ble satt på bordet. Potetgull er min største svakhet. Men jeg er ikke den som er så glad i godt ellers eller som spiser så mye godt ellers, så jeg tenker jeg bare får gjøre opp for denne dagen senere

Treningen i dag ble i -30.

Ute å gikk 40 min i raskt gange.

Da jeg kom hjem ble det knebøy (12x2) og Splittknebøy (8x2)

Koste meg med noen dadler til kvelds.

 

 

Dag 5:

I dag er det søndag og jeg hadde bestemt meg for en rolig dag i dag.

Dro i besøk til tante og onkel en tur før det var middagstid.

Dagene er bare fantastiske, sover godt om nettene og våkner opp opplagt og klar for en ny dag. Sovner også lettere på kveldene.

Til middag ble det i dag Kylling, ris og salat. Sparte litt så jeg hadde litt til kvelds også.

 

Det var liksom ikke mer å si om det :)

 

 

Dag 6:

Funker veldig bra for meg å fordele måltidene utover hele morgenen og dagen fram til middag.

Har blitt veldig glad i mandelmelk til proteinpulveret jeg drikker, så det blir jeg nødt i kjøpe flere ganger.

Jeg orka ikke gå på butikken i dag for å kjøpe mer kylling, så ble en enkel middag med kun ovnsbakte grønnsaker og litt pasta.

 

Til kvelds ble det trening.

Skulle egentlig gjennomføre en test i dag, finne ut hvor lang tid jeg bruker på å gå 3km. Men når jeg ikke hvor det er ca 3 km her jeg er nå, så ble det litt vanskelig. Kom på etterpå at jeg kunne gått til lysløypa å gå 3km der, så jeg får ta denne økta på nytt i morgen kansje :)

Da jeg kom inn igjen skulle jeg ta en ny test, hvor lenge klarer jeg å stå i planken? Det ble 23sek. Ikke veldig fornøyd med det, men det kan bare gå oppover håper jeg :)

I kveld var det også på tide med ny veiing og måling.

Bryst: 102cm (-1cm)

Arm: 34cm (-1cm)

Midje: 102cm (0cm)

Hofte: 112cm (-1cm)

Lår: 67cm (-1cm)

Legger: 43cm (-0,5cm)

Vekt: 83,6kg (-0,4kg)

Det går fortsatt nedåver, det liker jeg. Siste veiing blir dag 9.

 

 

Dag 7:

 Nå er det bare to dager igjen til jeg er ferdig med C9

Middagen i dag ble rester fra i går, ovnsbakte grønnsaker.

Treningen i dag ble å finne ut hvor lang tid jeg bruker på å gå 3km. Så da dro jeg opp i lysløypa og gikk 3km. Brukte 32,28 minutter.

 

 

 

 

Jeg er egentlig en kaffedrikker, men iløpet av disse dagene har jeg holdt meg til 1-2 kopper kaffe iløpet av dagen. Noen dager har jeg også drukket en kopp med kokt vann og sitronskiver, det er veldig godt syns jeg.

 

Beklager lite bilder, men jeg har igrunn ikke orket å knipse bilder av alt de siste dagene. 

C9 - Dag 3

I dag skal jeg på jobb i barnehagen, så da må det planlegges hva jeg skal ha med meg.

På dag 3 drikker du all aloe vera gel på morgenen, de andre dagene har den vært fordelt utåver dagen. Sammen med Aloe vera Gel tar jeg en tablett Aloe Lean, som skal hjelpe og dempe søtsuget. Og det skal drikkes en proteinshake, denne blander jeg ut med vann i dag.



Mens barna spiser frokost unner jeg med et glass med fiber og ARGI+ for å få tilført litt energi.

 

Til lunch ble det igjen proteinshake.

 

I dag hadde jeg bestemt for å droppe trening ettersom jeg går til og fra jobb, jeg fikk også en ekstra tur ned på butikken for å handle, så jeg tenker jeg fikk rørt meg litt uansett, så blir det en bedre økt i morgen.

 

Å endelig hjemme fra jobb og jeg kunne begynne å planlegge dagens middag som ble Burrito Bonanza.

Med kylling, ris, bønner, salsa, hakket løk og guacamole.


Oppskriften blir jeg å legge ut på facebook etterhvert :)

 

Så nå sitter jeg og er temmelig mett og litt trøtt da det ble få timer søvn i natt når man legger seg seint og står opp tidlig, men jeg har sovet utrolig godt de siste nettene

 

 

Resultatet etter veiing og måling: (etter 3 dager)

Bryst: 103cm (-1cm)

Arm: 35cm (-2cm)

Midje: 102cm (-1cm)

Hofte: 113cm (-1cm)

Lår: 68cm (0cm)

Legger: 43,5cm (-0,5cm)

Vekt: 84kg (-1,4kg)

Jeg er greit fornøyd med resultatet, jeg har ikke vært i noe hardtrening disse dagene så kan nok ikke forvente mere. Driver å trene meg opp slik at jeg klarer den litt hardere treningen under FIT 1.

Neste måling blir dag 6.

 

~ Kirsten ~

C9 - Dag 2

Ble ikke at jeg skrev i går for jeg ble sittende under ett pledd og fryse absolutt hele dagen.

Men nå er dag 2 vell gjennomført, og de to tøffeste dagene er vell gjennomført :)

 

Dag 2 som dag 1, ganske sulten på formiddagen før jeg fikk i meg proteinshaken, så gikk det veldig greit. Kjente også denne dagen i å såvidt være på å få vondt i hodet, så var bare å drikke greit hele dagen.

Byttet ut morgenkaffen med varmt vann og sitronskiver, en fin rens på morgen.

Proteinpulveret blandet jeg denne gangen ut med mandelmelk, noe jeg syntes var bedre enn når jeg bruker melk.

- Første gangen jeg smaker mandelmelk.



Til middag ble det kål, gulrot og dadler. Snavlet i meg litt ovnsbakte grønnsaker, for det hadde de andre til middag og det er jeg litt for glad i, så smakte litt på den, så får vi se om det straffer seg.

Gleder meg iallefall masse til å få lov å spise middag i morgen på dag 3.

 

Fikk tilslutt såpass varme i meg at jeg kom meg ut å gikk i ca 15 minutter på kvelden. Var friske -27 garder ute da.

 

Følg meg gjennom dagen på snapchat: k.saloe4u

 

~ Kirsten ~

 

#C9 #endringsreisern2016 #getforeverfit2016 #fitness #livstilsendring #foreverlifestyle #dag2 #komiform #nyemuligheter

C9 - Dag 1

I dag startet jeg på C9 og jeg gleder meg til jeg har gjennomført og ser om det blir noen resultat jeg kan være fornøyd med.

 

Dette er første gangen jeg kjører C9 programmet og jeg skal gjennomføre hele F.I.T programmet som går på 69 dager, med mulighet for jeg har 1-2 pausedager mellom hvert program, det finner jeg ut på veien.



Dagen har gått overraskende greit, da de to første dagene kan bli de værste dagene. Jeg har såvidt vært på å kjenne på å ha litt vondt i hodet. 

Formiddagen var værst da det var da jeg var mest sulten, men etter å få i seg en smoothie ble det bedre og det var på tide å gjennomføre dagens treningsøkt.

 

Jeg er også med på "Fra sofagris til topptrent" og har en egen treningsplan derfra som jeg putter inn i dette nå. Startet forrige uke med "Fra sofagris til topptrent", så er nå på uke 2 der.

Dagens økt var veldig grei, skulle bare ut å gå i 35-40 minutter og C9 anbefaler også noe så enkelt som bare å ut å gå de første dagene. Så det passet fint å kombinere de i dag :)

Var ute å gikk i -24, det var friskt og godt.



Til kvelds skulle jeg gi meg selv lov til å spise litt fra den "frie listen", så da bar det blitt noen dadler, en banan og skal fråtse i meg noen gulerøtter før det blir senga og man starte på dag 2.

 

Så alt i alt, ble det en ganske bra dag. Vært litt sulten innimellom men ikke så sulten som jeg trodde jeg skulle bli.

Men jeg har veldig lyst å ta meg en liten kjeks når jeg står på kjøkkenet og bare smake litt, men nei nei, fy fy - Det er jo bare 9 dager jeg skal holde ut og på dag 3 kan begynne å lage meg en bedre middag :)

 

I går får jeg skulle starte C9 gikk jeg på vekta og målte meg, men tenkte å holde det hemmelig til det blir ny veiing på dag 3, så får man se om det har skjedd noe :)

 

Snapchat: k.saloe4u

 

- Ha en fortsatt fin kveld ;)

 

~ Kirsten ~

 

#frasofagristiltopptrent #endringsreisen2016 #getforeverfit2016 #c9 #foreverlifestyle #trening #utno #smoothie #kaldt #rødekinn 

, Hattfjelldal

Hei! Heter Kirsten, er 28år. Hopper rundt og prøver og være blid og glad for det meste. Drømmer om framtiden. Jobber som selvstendig for Forever Livings Aloe Vera Produkter som er Verdens ledende på Aloe Vera produkter. Er gårdsjente og hestejente :) Generelt veldig interessert i dyr. Kommer til å blogge en god del om jobben min som forhandler for Forever Lvining og produktene vi har. Ellers om meg selv og det som interessere meg, tanker og følelser. Livsmotto: Alt skal prøves! Ellers takk for at du leser bloggen min:)

hits